0
Cart

No products in the cart.

Obsah

There are no headings in this document.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY – Trevalo, s.r.o.


Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Trevalo, s.r.o., se sídlem Sokolská třída 1615/50, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČO 178312512, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C91252 vedeném u Krajského soudu v Ostravě, e-mail info@trevalo.cz, telefonní číslo +420 771 280 280, adresa provozovny Čs. armády 133, Nový Bohumín („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.trevalo.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete po rozkliknutí příslušného odkazu v patičce webu www.trevalo.cz.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.



NĚKTERÉ DEFINICE


Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
Vy jste osoba nakupující na našem e-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
Zboží je vše, co můžete nakoupit na e-shopu.
Dotazník zvířete jsou informace o zvířeti, u kterého chcete provést analýzu střevního mikrobiomu a následně získat i Individualizované probiotikum.
Testovací sada je soubor informací a odběrná sada určená k odběru stolice zvířete
Uživatel je myšleno zvíře, který bude popsán v Dotazníku zvířete a pro kterého bude prováděna analýza, případně bude připraveno a vyrobeno individualizované probiotikum


ZBOŽÍ


Prezentace zboží: Prodávající nedisponuje tzv. kamenným obchodem, kde si může Kupující zboží osobně prohlédnout a vyzvednout. Kupující bere na vědomí, že veškerá prezentace zboží umístěná v Internetovém obchodě je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) se nepoužije. Kupující prohlašuje, že je seznámen se skutečností, že obrazové informace k nabízeným produktům jsou pouze ilustrativního charakteru.

Analýza střevního mikrobiomu: Zboží v podobě Analýzu střevního mikrobiomu, (dále jen „Analýza“), je myšleno pouze a jen jako analýza střevního mikrobiomu zvířat. Analýzou mikrobiomu je stanovení relativního zastoupení vybraných bakteriálních skupin s použitím molekulárně biologických metod. V rámci analýzy se stanovuje relativní zastoupení kmene Firmicutes, Bacteroidetes, Proteobacteria a rodů Lactobacillus, Bifidobacterium a Fusobacterium. Obsah analyzovaným bakteriálních skupin se může na základě vývoje měnit. Smluvní strany konstatují, že uživatel této analýzy (dále jen „Uživatel“) může užívat výsledky analýzy provedeného pro zvíře, které definoval popisem v Dotazníku (dále jen Dotazník), který vyplnil při Objednávce. Po objednání Analýza obdrží kupující přes kurýrní společnost Testovací sadu. Po odběru vzorku zasílá zpět testovací sadu do laboratoře Trevalo, s.r.o. Po obdržení testovací sady zpět do firmy Trevalo, bude do maximálně 20 dnů vyhotoven výsledný report vyhodnocující celkový stav zvířete. Kupující bere na vědomí, že Analýza neslouží k diagnostice, jedná se o komerční produkt. Na základě výsledků nelze vyvozovat zdravotní diagnózu ani nasadit léčbu.

Individualizované probiotikum: Zboží v podobě individualizovaného probiotika je určeno pouze pro zvířata. Individualizované probiotikum je probiotický preparát nebo krmivo nebo veterinární dietetický přípravek obsahující směs alespoň 2 probiotických kultur, které jsou vybrány a smíchány na základě interního algoritmu společnosti Trevalo. Probiotika mohou být ve formě tablety, kapsle, pulvisu určeného k přímé konzumaci psem nebo ve formě směsi uložené ve víčku, jehož obsah se přesype do olejového základu. Ten se pak podává zvířeti v doporučených dávkách. Individualizované probiotikum se vyrábí pouze na základě provedené Analýzy střevního mikrobiomu zvířete. Pokud Kupující bude chtít provést objednávku pouze Individualizovaného probiotika, musí již vlastnit Analýzu střevního mikrobiomu. Výsledek analýzy při tomto nákupu nesmí být starší, než 30 dnů.

Kupující bere na vědomí, že pro provedení Objednávky Analýzy a Individualizovaného probiotika je nutné provést následující kroky:
Kupující ve webové aplikaci dostupné na stránkách www.trevalo.cz vyplní své iniciály a Dotazník zvířete.
Kupující obdrží Testovací sadu kurýrní službou;
Kupující provede odběr Uživatel dle přiloženého návodu;
Kupující zašle prostřednictvím kurýrní služby Testovací sadu od Uživatele do laboratoře Prodávajícího. Kupující bere na vědomí, že vyhodnocení testování má povahu poskytnutí služby, a dává výslovný souhlas k tomu, aby Prodávající poskytl tuto službu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Tato služba je zahrnuta v ceně Analýzy
Výsledky testování obdrží Kupující elektronickou cestou na e-mail uvedený při registraci, dále pak v Uživatelské sekci.
V případě zakoupení Individualizovaného probiotika obdrží výsledky Analýzy také v tištěné podobě zároveň s probiotiky, a to poštou na adresu uvedenou v Objednávce.


OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ


Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
Při nákupu zboží je nutné vyplnit Dotazník zvířete, který je součástí Objednávky.
Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Objednávka: Pro objednání zboží „vloží“ Kupující zboží do elektronického nákupního košíku v Internetovém obchodě. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávaném zboží, celkové ceně zboží, včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění, způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit nákup (Objednávka zavazující k platbě)“.
Kontrola před odesláním objednávky: Před zasláním objednávky je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
Potvrzení přijetí objednávky: Neprodleně poté, co Prodávající obdrží objednávku, potvrdí Kupujícímu obdržení objednávky e-mailem na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce. Součástí potvrzovacího e-mailu jsou i tyto Podmínky.
Dodatečné potvrzení objednávky: Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny apod.) požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Okamžik uzavření kupní smlouvy: Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), které Prodávající zašle Kupujícímu e-mailem na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce.
Právo Prodávajícího zrušit objednávku: Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v případech, kdy se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží. V případě, že tato situace nastane, Prodávající se zavazuje neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny za zboží, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.
Souhlas Kupujícího s použitím komunikačních prostředků na dálku: Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.


PLATEBNÍ PODMÍNKY


Ceny zboží: Internetový obchod obsahuje informace o zboží, a to včetně cen s DPH a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v Internetovém obchodě. Internetový obchod obsahuje také informace o nákladech spojených s platbou, s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Způsob úhrady: Způsob úhrady si Kupující zvolí při provádění objednávky. Kupní cenu může Kupující uhradit následujícími způsoby:
bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího. V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen při úhradě kupní ceny zboží uvést variabilní symbol platby;
kartou online prostřednictvím platební brány ComGate Payments, a.s.. Pokud kupující zvolí platbu pomocí platební brány, proběhne celý platební proces prostřednictvím poskytovatele platební brány, a to za podmínek používání služeb ComGate Payments, a.s., které jsou k dispozici na ZDE.
Vlastnické právo ke zboží, přechod nebezpečí škody: Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího až úplným zaplacením kupní ceny za zboží a jeho převzetím. Převzetím zboží přechází na Kupujícího nebezpečí škody. Škoda na věci, která vznikla po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže Prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti.

Faktura: Prodávající vystaví Kupujícímu daňový doklad – fakturu a zašle ji Kupujícímu prostřednictvím e-mailu.

Zálohy: Zálohy nebo obdobné platby nejsou vyžadovány.


DODACÍ PODMÍNKY


Místo dodání zboží: Místem dodání zboží je adresa uvedená v objednávkovém formuláři.
Dodací doba: Běžná dodací doba je vždy uvedena u konkrétního zboží v Internetovém obchodě. Dodací doba se počítá od potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího. Není-li doba dodání uvedena, Kupujícímu – spotřebiteli bude dodáno zboží nejpozději do 30 dnů. Je-li Prodávající v prodlení s odevzdáním věci, může Kupující – spotřebitel od smlouvy odstoupit, nesplní-li Prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu Kupující – spotřebitel poskytl. Prodávající vrátí bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy Kupujícímu – spotřebiteli všechna peněžitá plnění, která Kupující – spotřebitel podle smlouvy uhradil.
Náklady za dodání zboží: Ceník za dopravu je dostupný v elektronickém nákupním košíku Internetového obchodu. Ceny za dopravu jsou uvedeny včetně všech daní a poplatků.
Opakované doručování: V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží.
Kontrola stavu zásilky při převzetí zboží s dopravcem: Ihned při dodání zboží je Kupující povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Převezme-li takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce, je nezbytné poškození popsat v dodacím listu a nejpozději do 1 pracovního dne oznámit tuto skutečnost Prodávajícímu elektronicky na emailovou adres info@trevalo.cz Pokud tak Kupující neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější reklamace nebude uznána.
Název zboží: Dodávané zboží je označováno v souladu s označením zboží uváděným výrobcem nebo dodavatelem. Zboží může být dodáno Kupujícímu pod jiným názvem, než je uvedeno v Internetovém obchodě (např. z důvodu změny názvu u výrobce) s tím, že kvalita, popis i vlastnosti zboží korespondují s nabídkou uvedenou v Internetovém obchodě, pouze se liší název zboží.


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY


Právo odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě: Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů ode dne, kdy Kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo a) poslední kus zboží, objedná-li Kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně, b) poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo c) první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
Má-li zboží podobu Analýzy, Kupující bere na vědomí, že odstoupit od smlouvy a vrátit toto zboží je možné pouze v případě, že Testovací sada je v neporušeném stavu, tj. Testovací sada je nerozbalená a nepoužitá.
Má-li zboží podobu Indiviualizovaných probiotik, Kupující bere na vědomí, že odstoupit od smlouvy lze pouze do doby výroby.

Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.
Odstoupení od kupní smlouvy je možné provést elektronicky na emailovou adresu info@trevalo.cz. nebo písemně na adresu Sokolská třída 1615/50, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava Při odstoupení je Kupující povinen uvést číslo objednávky, datum nákupu, číslo účtu pro vrácení peněz a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky, ze kterých není patrné, proč byly Prodávajícímu zaslány, budou vráceny odesílateli.
Vrácení zboží: Kupující se zavazuje neprodleně po odstoupení od smlouvy, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, předat nebo zaslat zboží na vlastní náklady zpět na adresu Trevalo s.r.o., Čs. armády 133, Nový Bohumín, Česká republika, kde Prodávající bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět Prodávajícímu v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů).
Vrácení peněžních prostředků: Prodávající je povinen vrátit Kupujícímu zaplacené finanční částky, včetně nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží Prodávajícím, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl informován o rozhodnutí Kupujícího odstoupit od smlouvy. S vrácením kupní ceny zboží je Prodávající oprávněn posečkat do té doby, než vrácené zboží od Kupujícího obdrží nebo než Kupující prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal. Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který Kupující použil pro provedení počáteční transakce, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.
Náklady spojené s vrácením zboží: V případě odstoupení od kupní smlouvy nese Kupující náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu.
Případy, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit: Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany nebo z hygienických důvodů nelze vrátit poté, co jej Kupující porušil (zejména zboží Analýza), o poskytnutí služby, která byla poskytnuta s předchozím výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám (zejména Individuální Probiotika); od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím atd.
Odstoupení Prodávajícího: Prodávající má právo od kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění nemožným. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má Prodávající právo objednávku po dohodě s Kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazuje Prodávající i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednané zboží nebo uvede na trh novou verzi zboží nebo v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).
Dárek: Je-li společně se zbožím poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Kupující je povinen spolu se zbožím Prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.


PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ


Práva z vadného plnění: Práva a povinnosti Smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem a je-li Kupující spotřebitelem, tak pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Jakost při převzetí zboží: Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že věc: (i) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, (ii) je vhodná k účelu, pro který ji Kupující požaduje a s nímž Prodávající souhlasil, a (iii) je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností: (a) je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem, (b) věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může Kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, a (c) věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Prodávající Kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy. Prodávající není vázán prohlášením podle písm. (b) výše, prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv. Tento odstavec se nepoužije v případě, že Prodávající Kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a Kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
Vyloučení práv z vadného plnění: Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud: (a) vada byla na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny; (b) vada je zjevná a tedy platí, že Kupující takové zboží i s vadou schválil; (c) vada je způsobena Kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem Kupujícího či mechanickým poškozením; (d) vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv Prodávajícího; (e) Kupující poruší ochranné pečetě nebo nálepky na zboží; (f) zboží bylo mechanicky poškozeno a nejedná se tudíž o vadu zboží; (g) se jedná o běžné opotřebení zboží, způsobené jeho užíváním, nikoliv o vadu; (h) užitné i estetické hodnoty zboží byly nedbalým způsobem užívání zboží předčasně vyčerpány; (i) Kupující zboží reklamoval po uplynutí zákonné lhůty k uplatnění vad.
Návod k použití: Kupující bere na vědomí, že je povinen řídit se při užívání zboží návodem k použití, je-li Kupujícímu spolu se zbožím dodán.
Práva z vadného plnění nelze uplatnit též za následujících okolností:
je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními,
právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty,
vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba před dnem uplatnění reklamace,
vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem,
vada vznikla nevhodnou manipulací se zbožím nebo zanedbáním péče o zboží,
vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží,
zboží bylo poškozeno živly.


REKLAMAČNÍ ŘÁD


Podání reklamace: Kupující může reklamaci učinit jedním z následujících možností:
Zasláním reklamačního formuláře, který je dostupný ZDE, na e-mailovou adresu  info@trevalo.cz.;
Zasláním vytištěného reklamačního formuláře poštou doporučeným psaním na adresu: Trevalo, s.r.o.Čs. armády 133, Nový Bohumín, Česká republika;

Podklady pro posouzení reklamace: Kupujícímu je povinen uvést a dodat:
Jméno, příjmení, telefonní kontakt a e-mail Kupujícího,
Číslo objednávky,
Co nejvýstižnější popis závad,
Uplatňovaný nárok (návrh řešení),
Číslo účtu pro případné vrácení peněžních prostředků.
Doručení reklamovaného zboží: Kupující doručí na vlastní náklady i riziko reklamovaný výrobek na adresu Trevalo, s.r.o.Čs. armády 133, Nový Bohumín, Česká republika. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovující přepravním obalu, protože Prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Ke každé položce je Kupující povinen prokázat, že zboží bylo zakoupeno u Prodávajícího a uvést přesný popis vady.
Povinnost Kupujícího poskytnout součinnost: Kupující se zavazuje poskytovat Prodávajícímu v rámci reklamačního řízení součinnost. V případě, že Kupující nedodá požadované podklady a Prodávajícímu neposkytne součinnost, Prodávající nebude schopen reklamaci posoudit ani o ní rozhodnout. Po dobu prodlení Kupujícího s dodáním chybějících podkladů neběží Prodávajícímu lhůty pro rozhodnutí a vyřízení reklamace. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.
Uplatnění práv z vadného plnění Kupujícím – spotřebitelem.
Lhůty pro uplatnění reklamace: Kupující – spotřebitel je oprávněn zboží reklamovat v době 24 měsíců od převzetí zboží, není-li u konkrétního zboží uvedeno jinak.
Lhůta pro uplatnění práva z vady (reklamace) začíná běžet převzetím zboží Kupujícím. Skládá-li se zboží z více částí, které jsou dodávány postupně, lhůta začíná běžet ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Tato doba neběží po dobu, po kterou Kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
Vada se objeví v průběhu 3 měsíců od převzetí: Projeví-li se vada v průběhu 3 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. V takovém případě je na Prodávajícím, aby vyvrátil, že vada zboží existovala již v okamžiku koupě. Kupující je povinen spotřebovat individualizovaná probiotika (= krmivo s individualizovanými probiotiky) do 3 měsíců po obdržení krmiva.
Vada se objeví po uplynutí 3 měsíců od převzetí: Na další vady se nebere zřetel, vzhledem k tomu, že 3 měsíce je stanovená doba (po obdržení individualizovaných probiotik (= krmivo s individualizovanými probiotiky)), za kterou se musí toto krmivo s individualizovanými probiotiky spotřebovat.
Nároky z vad: Má-li věc vadu, může Kupující – spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady. Kupující – spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud (i) Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 občanského zákoníku, (ii) se vada projeví opakovaně, (iii) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo (iv) je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou Kupující obdržel. Kupující – spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná. Kupující – spotřebitel není oprávněn bez souhlasu Prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno uskutečnit. Má-li zboží podobu Analýza, Uživatel bere na vědomí, že odstoupit od smlouvy a vrátit Testovací sadu je možné pouze v případě, že Testovací sada je v neporušeném stavu, tj. Testovací sada je nerozbalená a nepoužitá.
Písemné potvrzení o uplatnění reklamace: Prodávající je povinen Kupujícímu – spotřebiteli vydat bez zbytečného odkladu poté, kdy Kupující – spotřebitel uplatnil právo z vadného plnění, písemné potvrzení o tom, kdy Kupující – spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace Kupující – spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Kupujícího – spotřebitele pro účel poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace: Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Kupující – spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím – spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. V případě, že Kupující – spotřebitel nebude poskytovat Prodávajícímu součinnost, po dobu prodlení Kupujícího s dodáním chybějících podkladů pro posouzení reklamace neběží Prodávajícímu lhůty pro rozhodnutí a vyřízení reklamace stanovené zákonem a těmito Podmínkami.
Vyřízení reklamace: Reklamace je za vyřízenou považována okamžikem, kdy o této skutečnosti Prodávající informuje Kupujícího – spotřebitele telefonicky, SMS nebo na e-mail Kupujícího – spotřebitele uvedený při uplatnění reklamace. Prodávající je povinen vydat Kupujícímu – spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Náklady reklamace. Bude-li reklamace uznána, má Kupující – spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s uplatněním reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) v nutné výši. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné, nikoliv za taxi službu). O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 1 měsíce od vyřízení reklamace. Bude-li reklamace zamítnuta, nese náklady na uplatnění reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) Kupující – spotřebitel sám.


DALŠÍ UJEDNÁNÍ


Vyřizování stížností: Vyřizování stížností Kupujících zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@trevalo.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Kupujícího zašle Prodávající na elektronickou adresu Kupujícího.
Kodexy chování: Prodávající není ve vztahu ke Kupujícím vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
Autorskoprávní ujednání: Kupující bere na vědomí, že součásti tvořící Internetový obchod (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící Internetový obchod. Kupující si je vědom, že mu koupí zboží, jež jsou v nabídce Prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, aj. Prodávajícího nebo smluvních partnerů Prodávajícího.
Odkazy v internetovém obchodě: Kliknutím na některé odkazy v Internetovém obchodě může dojít k opuštění Internetového obchodu a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů. Prodávající nenese odpovědnost za obsah stránek třetích osob, na které je odkazováno z Internetového obchodu ani za případné porušení právních předpisů třetími osobami provozujícími tyto stránky a případnou škodu či jinou újmu tím způsobenou. Zařazení jakéhokoliv odkazu na Internetový obchod neznamená souhlas Prodávajícího s takovou stránkou či její podporu, propagaci apod., pokud tak není výslovně uvedeno.
Přerušení Internetového obchodu: Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv bez předchozího upozornění změnit nebo odstranit jakoukoliv část Internetového obchodu, případně přerušit provoz Internetového obchodu na neomezeně dlouho dobu, zejména pak z důvodu plánované údržby. Internetový obchod se poskytuje „tak, jak je“ a na základě „dostupnosti“. Prodávající neručí za to, že Internetový obchod bude probíhat bez přerušení, včas, bezpečně a bezchybně.
Postoupení a zastavení pohledávek: Kupující není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu Prodávajícího postoupit ani zastavit jakoukoliv pohledávku vůči Prodávajícímu vzniklou na základě této smlouvy třetí osobě. Kupující není oprávněn provést započtení své pohledávky vůči Prodávajícímu s pohledávkou Prodávajícího vůči Kupujícímu.
Přístup ke kupní smlouvě: Kupní smlouva je archivována Prodávajícím v elektronické podobě.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu: V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Kupující – spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, email: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz.
Kontrola: Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném a účinném znění.
Změna okolností: Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Odpovědnost: V rozsahu, v jakém to umožňuji platné právní předpisy, Prodávající neodpovídá za jakoukoliv újmu způsobenou Kupujícímu, Uživateli nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti se zbožím.


ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ


Jazyk: Tyto Podmínky jsou vyhotoveny pouze v českém jazyce. Kupní smlouva může být uzavřena pouze v českém jazyce.
Změny Podmínek: Tyto Podmínky platí ve znění uvedeném v Internetovém obchodě v den odeslání objednávky Kupujícím. Znění Podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Neplatnost ustanovení Podmínek: V případě, že jakékoliv ustanovení těchto Podmínek je neplatné anebo nevykonatelné, neovlivní to platnost ostatních ustanovení. Ta zůstanou platná a vykonatelná podle podmínek v nich stanovených.
Rozhodné právo a řešení sporů: Veškeré smluvní vztahy vzniklé mezi Kupujícím a Prodávajícím při uzavření kupní smlouvy dle těchto Podmínek se řídí právním řádem České republiky. Umožňují-li právní předpisy dohodu o místě řešení sporů, případné spory budou řešeny před věcně a místě příslušným soudem v Česné republice dle sídla Prodávajícího.
Jiná ujednání mezi Prodávajícím a Kupujícím: Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na jiných podmínkách. V takovém případě je dohoda smluvních stran nadřazena těmto Podmínkám.

Platnost od 1.6.2023